Witamy na blogu i zapraszamy do czytania!

11 października 2015

Poradniki graficzne - "Tekstury równie istotne"

Jak tam minęła wam niedziela? Szczęśliwi na nowy tydzień szkoły i pracy? Ja mam co do tego mieszane uczucia...

Tak, jak pisałam w poprzednim poście - w tym tygodniu ofiaruję wam dwa posty poradnika. Poprzedni dotyczył ciekawych czcionek, w tym zawarłam kilka całkiem przydatnych teksturek... jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie.

_-_-_-_-_-_-_-_-_
Aby zobaczyć obrazek w większym rozmiarze, wystarczy kliknąć na niego.

Vintage


Animalistyczne



Natura


Inne


_-_-_-_-_-_-_-_-_
A w ramach poradnika...
Wyjaśnienia.

Tekstury są to obrazki przedstawiające określone grafiki, wzorki, które można wykorzystać w tworzeniu grafiki. Z reguły niepozorne, ale naprawdę przydają się i mogą zmienić charakter całego obrazka.
   Bardzo wiele przydatnych tekstur można znaleźć na stronie DeviantArt.com, ale i w grafice Google nie raz zdarzają się ciekawe kreacje.

I jak się Wam podobają?
~ Ave

2 komentarze:

  1. A w deviantArt co napisac by znalesc tekstury ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać "texture" lub "pattern" w okienko w lewym, górnym rogu. Jeśli chcemy wyszukać np. zwierzęce tekstury, trzeba dopisać np. "animal", pamiętając, że słowo musi być po angielsku.

      Usuń