BOSKIE KONIE
Boksie konie: Brave Purple, Charming Red, Cool Carrot, Devoted Indigo, Forest Green,
Hipparion, Hippidion, Hyracotherium, Jesień, Lato, Leśny Koń, Lovely Blue,
Secret Rainbow, Shiny Yellow, Skorpion, Tarpan, Wiosna, Zima
Skorpion
Nazwa: Skorpion
Strzelec
Nazwa: Strzelec
Koziorożec
Nazwa: Koziorożec
Konie pór roku
Jesień
Nazwa: Jesień
Zima
Nazwa: Zima
Boksie konie: Brave Purple, Charming Red, Cool Carrot, Devoted Indigo, Forest Green,
Hipparion, Hippidion, Hyracotherium, Jesień, Lato, Leśny Koń, Lovely Blue,
Secret Rainbow, Shiny Yellow, Skorpion, Tarpan, Wiosna, Zima
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Skorpion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 2400
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeżeli urodziłeś się pod tym samym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od Skorpiona 1x
5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Inne: Ten ogier i Strzelec mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Inne: Ten ogier i Strzelec mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Strzelec
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Klacz
Początkowe umiejętności: 2400
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeżeli urodziłeś się pod tym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od konia Strzelec 1 x 5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Inne: Ta klacz i Skorpion mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
Inne: Ta klacz i Skorpion mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Koziorożec
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Ogier
Rodzice: Skorpion i Strzelec
Rodzice: Skorpion i Strzelec
Początkowe umiejętności: 2400
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeżeli urodziłeś się pod tym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od konia Koziorożec 1 x 5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Wiosna
Nazwa: Wiosna

Nazwa: Wiosna
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000
oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +50 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania

VIP: Skróć maksymalny okres zakwaterowania w ośrodkach jeździeckich do jednego dnia

__________________________________________________________________________________
Lato
Nazwa: Lato

Nazwa: Lato
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000
oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +100 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania

VIP: Możesz zarezerwować boksy, jak tylko odbierzesz je z warsztatu

__________________________________________________________________________________

Nazwa: Jesień
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000
oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +50 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania

VIP: +1 wymiana handlowa tygodniowo (nie można łączyć z innymi ofertami)

__________________________________________________________________________________

Nazwa: Zima
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Korzyści:
Gra: 5 000
oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +100 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania

VIP: Filtruj konie, które są wystawione w zawodach

__________________________________________________________________________________
Konie tęczy
Konie tęczy
__________________________________________________________________________________
Charming Red
Nazwa: Charming Red

Nazwa: Charming Red
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy poniedziałek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii poprzez głaskanie koni w poniedziałki
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii poprzez głaskanie koni w poniedziałki

__________________________________________________________________________________
Cool Carrot
Nazwa: Cool Carrot

Nazwa: Cool Carrot
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy wtorek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii z marchewek we wtorki
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii z marchewek we wtorki

__________________________________________________________________________________
Shiny Yellow
Nazwa: Shiny Yellow

Nazwa: Shiny Yellow
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą środę
VIP: Zużycie energii podczas trenowania prędkości koni jest zmniejszone o połowę w środy
Inne: Shiny Yellow może sie rozmnażać raz w życiu z Lovely Blue, by urodzić Forest Green.
VIP: Zużycie energii podczas trenowania prędkości koni jest zmniejszone o połowę w środy

Inne: Shiny Yellow może sie rozmnażać raz w życiu z Lovely Blue, by urodzić Forest Green.
__________________________________________________________________________________
Forest Green
Nazwa: Forest Green

Nazwa: Forest Green
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Rodzice: Shiny Yellow i Lovely Blue
Rodzice: Shiny Yellow i Lovely Blue
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: parę godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy czwartek
VIP: Zużycie energii podczas przejażdżki po lesie jest zmniejszone o połowę w czwartki
VIP: Zużycie energii podczas przejażdżki po lesie jest zmniejszone o połowę w czwartki

__________________________________________________________________________________
Lovely Blue
Nazwa: Lovely Blue

Nazwa: Lovely Blue
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Klacz
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy piątek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej morale poprzez oporządzanie koni w piątki
Inne: Lovely Blue może sie rozmnażać raz w życiu z Shiny Yellow, by urodzić Forest Green.
VIP: Zdobądź dwa razy więcej morale poprzez oporządzanie koni w piątki

Inne: Lovely Blue może sie rozmnażać raz w życiu z Shiny Yellow, by urodzić Forest Green.
__________________________________________________________________________________
Devoted Idigo
Nazwa: Devoted Idigo

Nazwa: Devoted Idigo
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą sobotę
VIP: Zużycie energii w zawodach w ujeżdżeniu oraz trailu jest zmniejszone o połowę w soboty
VIP: Zużycie energii w zawodach w ujeżdżeniu oraz trailu jest zmniejszone o połowę w soboty

__________________________________________________________________________________
Brave Purple
Nazwa: Brave Purple

Nazwa: Brave Purple
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą niedzielę
VIP: Zużycie energii podczas wykonywania zadań jest zmniejszone o połowę w niedziele
__________________________________________________________________________________VIP: Zużycie energii podczas wykonywania zadań jest zmniejszone o połowę w niedziele

Secret Rainbow
Nazwa: Secret Rainbow
Nazwa: Secret Rainbow
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Podczas dni ze zmienną pogodą zapewnia (po dziennej aktualizacji):
1 x 2** derkę, 1 x 2** nauszniki, 1 x 2** owijki
1 x 2** derkę, 1 x 2** nauszniki, 1 x 2** owijki
Inne: Można go zdobyć oporządzając 7 innych koni tęczy w dniu ze zmienną pogodą. Można doprowadzić do narodzin tylko jednego Secret Rainbow.
__________________________________________________________________________________
Prehistoryczne boskie
Prehistoryczne boskie
__________________________________________________________________________________

Hippidion
Nazwa: Hippidion
Hyracotherium
Nazwa: Hyracotherium
Leśny Koń
Nazwa: Hippidion
Tarpan
Nazwa: Tarpan

Hipparion
Nazwa: Hipparion
Nazwa: Hipparion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 20000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa mu 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Za każdym razem, gdy suma umiejętności konia osiągnie wielokrotność 200 punktów, Hipparion zapewnia Ci źrebaka z gatunku oraz maść, których jeszcze nie posiadasz. Jeśli posiadasz już maści dla wszystkich gatunków, nie otrzymasz źrebaka.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Hippidion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Klacz
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 2000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Za każdym razem, gdy suma jej umiejętności osiągnie wielokrotność 200 punktów, Hippidion zapewnia nam 1x Łzy Afrodyty.
Za każdym razem, gdy suma jej umiejętności osiągnie wielokrotność 200 punktów, Hippidion zapewnia nam 1x Łzy Afrodyty.
Inne: Hippidion może się rozmnażać raz w życiu z Tarpanem, aby urodzić Leśnego Konia.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Hyracotherium
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 50000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa mu 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Dzięki Hyracotherium wszystkie pokryte oślice urodzą źrebaki, które będą posiadały o 50% więcej wrodzonych umiejętności. Ta premia nie kumuluje się w przypadku posiadania kilku tych koni, ale działa razem ze Łzami Afrodyty.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Hippidion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Rodzice: Hippidion i Tarpan
Rodzice: Hippidion i Tarpan
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 50000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Tarpan
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 500000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Dzięki Tarpanowi wszystkie źrebaki czystej krwi, urodzone przez nasze klacze mają większą szansę na posiadanie maści jednego ze swoich rodziców. Ta premia nie kumuluje się w przypadku posiadania kilku koni Tarpan.
Dzięki Tarpanowi wszystkie źrebaki czystej krwi, urodzone przez nasze klacze mają większą szansę na posiadanie maści jednego ze swoich rodziców. Ta premia nie kumuluje się w przypadku posiadania kilku koni Tarpan.
Inne: Może oferować pokrycia klaczom Hippidion, które nigdy nie był kryte.
__________________________________________________________________________________
Chińskie konie
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Huanglong
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 100% energii dla koni, które budzą się w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Huanglong się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Zdobądź 10% więcej Equus z każdych wygranych zawodów (oprócz Grand Prix, nie sumuje się)
VIP: Zdobądź 10% więcej Equus z każdych wygranych zawodów (oprócz Grand Prix, nie sumuje się)
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Longma
Rodzaj: Boski pegaz
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Klacz
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Gra: 100% szansy na znalezienie beczułki tłuszczu przez konie, które ukończą zlecenie w dniach, kiedy aktywna jest premia, co dzieje się czasami kiedy Longma się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Możliwość rezerwowania boksów zaraz po ich zakupie
Inne: Może zostać pokryta przez Tianma i urodzić Chitu
VIP: Możliwość rezerwowania boksów zaraz po ich zakupie
Inne: Może zostać pokryta przez Tianma i urodzić Chitu
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Pixiu
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 20 dodatkowych Equus za każde zlecenia ukończone w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Pixiu się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Pokryj jednorożce 6 miesięcy po tym, jak urodzą, zamiast 10 miesięcy
VIP: Pokryj jednorożce 6 miesięcy po tym, jak urodzą, zamiast 10 miesięcy
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Qilin
Rodzaj: Boski jednorożec
Rodzaj: Boski jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Początkowy wiek: 4700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Qilin może pokrywać klacze jednorożców. Jeśli źrebak będzie jednorożcem, otrzyma bonu Qilin, który doda mu 15 punktów do każdej umiejętności.
Za każde pokrycie, Qilin dostaje punkty umiejętności do przydzielenia wedle uznania.
1 dnia każdego miesiąca daje Różdżkę Płodności, o ile logowałeś się poprzednie dnia.
Za każde pokrycie, Qilin dostaje punkty umiejętności do przydzielenia wedle uznania.
1 dnia każdego miesiąca daje Różdżkę Płodności, o ile logowałeś się poprzednie dnia.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Shenma
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1,5 razy większe szanse na znalezienie punktów dorastania podczas budzenia koni w dniu, kiedy aktywowana jest premia, co dzieje się czasami kiedy Shenma się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: +1 dostępny dodatek dla konta VIP (nie sumuje się)
VIP: +1 dostępny dodatek dla konta VIP (nie sumuje się)
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Tianma
Rodzaj: Boski pegaz
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: Dwa razy więcej łajna dla koni, które budzą się w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Ti się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: 4 pokrycia zamiast 3 dla osiołków
Inne: Może pokryć boską klacz Longma w celu urodzenia Chitu
VIP: 4 pokrycia zamiast 3 dla osiołków
Inne: Może pokryć boską klacz Longma w celu urodzenia Chitu
__________________________________________________________________________________
Konie wiatru
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Apelios
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1000
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Zestaw Harmonii, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Boreasz
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1100
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Puszkę Pandory, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Eol
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1300
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Objęcia Morfeusza, diament lub inną niespodziankę. Konia Eol można zdobyć posiadając wszystkie inne boskie konie wiatrów.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Euronotos
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 900
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Kamień Filozoficzny, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Euros
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1100
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Czarną Orchideę, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Iapis
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 900
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Piorun Zeusa, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________
Kajkias
Nazwa: Kajkias
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1000
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Upominek Hestii, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Libonotos
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 900
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Łzy Afrodyty, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Lips
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1000
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Wyzwanie Tytanów, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Notos
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1100
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Zestaw Bonusowy, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Skiron
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1000
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Wodę Młodości, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Trakiusz
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności:900
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Klepsydrę Kronosa, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Zefir
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1100
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Różdżkę Płodności, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Słońce
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Słońce można zabrać na przejażdżkę po komecie Hale'a Boppa, aby podnieść jego umiejętności.
Oferuje Ci diament każdego dnia, gdy otrzymasz jakiś od któregoś z pozostałych koni z kolekcji Układu Słonecznego.
Inne: Zdobędziesz Słońce posiadając wszystkie konie z tej kolekcji, oprócz Księżyca. Słońce może pokryć klacz Ziemię, z czego urodzi się Księżyc.
Oferuje Ci diament każdego dnia, gdy otrzymasz jakiś od któregoś z pozostałych koni z kolekcji Układu Słonecznego.
Inne: Zdobędziesz Słońce posiadając wszystkie konie z tej kolekcji, oprócz Księżyca. Słońce może pokryć klacz Ziemię, z czego urodzi się Księżyc.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Merkury
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Wybierz się z Merkurym w lot przez Czarną Dziurę, aby zwiększyć jego umiejętności. Da Ci 1 diament w każdy dzień miesiąca, który będzie liczbą pierwszą, jeśli logowałeś się przez 3 ostatnie dni.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Wenus
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Klacz
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Wenus można wziąć na przejażdżkę wśród egzoplanet , aby zwiększyć jej umiejętności. Przy każdym nowiu Księżyca przyniesie Ci 5 diamentów, jeśli logowałeś się przez 3 ostatnie dni.
Inne: Wenus może raz w życiu rozmnażać się z Marsem, żeby dać życie Uranosowi.
Inne: Wenus może raz w życiu rozmnażać się z Marsem, żeby dać życie Uranosowi.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Ziemia
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wziąć Ziemię na przejażdżkę po Galaktykach Czułki, żeby podnieść jej umiejętności. Podaruje Ci 1 diament w każde urodziny jej syna.
Inne: Ziemia może raz w życiu zostać pokryta Słońcem i dać życie Księżycowi.
Inne: Ziemia może raz w życiu zostać pokryta Słońcem i dać życie Księżycowi.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Mars
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz jeździć z Marsem na Supernowej,
aby zdobyć punkty umiejętności. Za każdym
razem jak zdobędzie 20 punktów umiejętności, podaruje Ci 1 diament.
Inne: Mars może pokryć klacz Wenus, żeby dać życie Uranosowi.
aby zdobyć punkty umiejętności. Za każdym
razem jak zdobędzie 20 punktów umiejętności, podaruje Ci 1 diament.
Inne: Mars może pokryć klacz Wenus, żeby dać życie Uranosowi.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Jowisz
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wziąć Jowisza na przejażdżkę w Galaktyce Wiru, żeby podnieść jego umiejętności. Za każdym razem, jak wygra dwa razy zawody jednego dnia, przyniesie 1 diament.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Io
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Io może podróżować dookoła Jowisza, w celu podniesienia swoich umiejętności. Podaruje Ci 1 diament w dniach, w których ukończy jako drugi w dwóch zawodach.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Saturn
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wyruszyć z Saturnem na przejażdżkę po Drodze Mlecznej, aby zdobyć punkty umiejętności. Każdej pełni Księżyca przyniesie Ci 5 diamentów, o ile logowałeś się przez poprzednie 3 dni.
__________________________________________________________________________________
Uranos
Nazwa: Uranos
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Rodzice: Wenus i Mars
Rodzice: Wenus i Mars
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz zabrać Uranosa na przelot na komecie Halleya, żeby podnieść jego umiejętności.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Neptun
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz zabrać Neptuna na przejażdżkę dookoła Plutona, w celu podniesienia jego umiejętności. Neptun obdarowuje Cię 3 diamentami co 10 dni, kiedy się logujesz.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Pluton
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz podróżować z Plutonem dookoła galaktyki Andromedy, aby polepszyć jego umiejętności. Podczas jego podróży istnieje szansa, że znajdzie dla Ciebie 1 diament.
__________________________________________________________________________________
Konie mitologiczne
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Gullfaxi
Rodzaj: Boski
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 2600
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Za każdym razem gdy startuje w zawodach z rozetami, otrzyma na starcie rozetę, bez względy na to czy wygrał, o ile wcześniej nie otrzymał rozety z tych zawodów. Jego umiejętności są regularnie przeliczane pod kątem najlepszego konia w grze.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Hrímfaxi
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Zbierając wystarczającą ilość kropli rosy, które
koń Hrímfaxi zostawił kładąc się spać, możesz wygrać tyle Punktów Dorastania, iloma końmi zająłeś się w ciągu dnia, z maksymalnym limitem 100 Punktów Dorastania.
koń Hrímfaxi zostawił kładąc się spać, możesz wygrać tyle Punktów Dorastania, iloma końmi zająłeś się w ciągu dnia, z maksymalnym limitem 100 Punktów Dorastania.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Skínfaxi
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Zbierając wystarczającą ilość promieni
światła, które koń Skínfaxi zostawił budząc
się, możesz podnieść morale wszystkich
swoich koni o dodatkowe 5%.
światła, które koń Skínfaxi zostawił budząc
się, możesz podnieść morale wszystkich
swoich koni o dodatkowe 5%.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Swadelfari
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Dzięki koniowi Swadelfari czas produkcji
boksów w twoich warsztatach będzie skrócony
o 10% (kumuluje się z premią rzemieślnika).
Jego umiejętności są regularnie przeliczane
pod kątem najlepszego konia w grze.
boksów w twoich warsztatach będzie skrócony
o 10% (kumuluje się z premią rzemieślnika).
Jego umiejętności są regularnie przeliczane
pod kątem najlepszego konia w grze.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Ksantos
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1200
Początkowy wiek: 150 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Wszyscy gracze, którzy głaskają konia Ksantos
na jego stronie, mają szansę wygrać Róg Obfitości. Tym, którym się nie uda, koń podaruje 10%
energii dla najmłodszego z ich koni.
na jego stronie, mają szansę wygrać Róg Obfitości. Tym, którym się nie uda, koń podaruje 10%
energii dla najmłodszego z ich koni.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Krezus
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 470
Początkowy wiek: 24 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Krezus zamiast łajna wytwarza Equus. 13 dnia każdego miesiąca, Krezus podaruje swojemu właścicielowi 1 kupon, jeśli zalogował się poprzedniego dnia. Jeśli 13 wypadnie w piątek, podaruje właścicielowi 2 kupony. Każdego miesiąca, jeden z koni nazwanych Krezus Junior zmienia się w boskiego Krezusa.
__________________________________________________________________________________

Nazwa: Midas
Rodzaj: Boski osioł
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 616
Początkowy wiek: 2700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: Dając jabłko pierwszemu osiołkowi w miesiącu, zmienia się ono w Zestaw Harmonii (przy posiadaniu kilki osiołków Midas liczba się kumuluje), o ile osiołek ma co najmniej 18 miesięcy i nie ma specjalnej maści
VIP: Pozwala użyć Puszki Pandory do wieku 30 lat (nie wliczając ostatniego roku) zamiast 25.
VIP: Pozwala użyć Puszki Pandory do wieku 30 lat (nie wliczając ostatniego roku) zamiast 25.
__________________________________________________________________________________
ognisty

Nazwa: Sleipnir






Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 1500
Początkowy wiek: 422 lata
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści: brak
Inne:
Inne:
Konie Sleipnir występują w 7 odmianach o różnych kolorach umaszczenia. Nie mogą się rozmnażać i nie są uwzględniane w rankingach. Odmianę palomino można zdobyć posiadając
biały siwy kary



palomino bułany gniady



__________________________________________________________________________________

Nazwa: Balios
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: zmienne
Początkowy wiek: 741 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Konie Balios występują w 6 odmianach o różnych kolorach umaszczenia. 19 dnia każdego miesiąca Balios podaruje swojemu właścicielowi Zestaw Nyks, jeśli logował się poprzedniego dnia. Jeśli jego właściciel nie jest jego oryginalnym hodowcą, ofiaruje ZN tylko 19 stycznia, kwietnia, lipca i października. Jego umiejętności wzrastają każdego dnia.palomino można zdobyć posiadając






posuchy wulkaniczny słoneczny



burzowy śnieżny niebiański



__________________________________________________________________________________
Nazwa: Grani
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: 10 odmian ogierów i 2 odmiany klaczy
Początkowe umiejętności: 1050
Początkowy wiek: 2700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeśli Grani jest śmiertelny, każdego dnia traci zdrowie. Jeśli żył co najmniej 30 dni od narodzin lub odrodzenia, otrzymasz 2 diamenty i 20 000 Equus, po wysłaniu go do nieba. Możesz go
też wskrzesić dzięki Puszce Pandory i ożywić
za pomocą Czarnej Orchidei. Raz w grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym Grani z każdego rodzaju, pierwszego dnia
miesiąca będziesz mógł zmienić jednego z nich w Sleipnir Palomino. Klacze Grani można
pokrywać ogierami, rodząc kolejne Grani.












też wskrzesić dzięki Puszce Pandory i ożywić
za pomocą Czarnej Orchidei. Raz w grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym Grani z każdego rodzaju, pierwszego dnia
miesiąca będziesz mógł zmienić jednego z nich w Sleipnir Palomino. Klacze Grani można
pokrywać ogierami, rodząc kolejne Grani.












__________________________________________________________________________________
Konie wodne
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Snow
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Kolor jego imienia pokazuje specjalizację, w której przoduje.
Niebieski - specjalizuje się w biegach przełajowych
Czerwony - konkursy skoków
Zielony - wyścigi kłusem
Fioletowy - wyścigi galopem
Pomarańczowy - barrel-racing
Śnieżnobiały - ujeżdżenie
Inne: Snow może pokryć boską klacz Mgłę, w celu urodzenia Śnieżka.
Kolor jego imienia pokazuje specjalizację, w której przoduje.
Niebieski - specjalizuje się w biegach przełajowych
Czerwony - konkursy skoków
Zielony - wyścigi kłusem
Fioletowy - wyścigi galopem
Pomarańczowy - barrel-racing
Śnieżnobiały - ujeżdżenie
Inne: Snow może pokryć boską klacz Mgłę, w celu urodzenia Śnieżka.
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Mgła
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Kryjąc Mgłę Snowem, narodzi się Ocean
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Kryjąc Mgłę Snowem, narodzi się Ocean
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Mróz
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia. Codziennie odmrażając Mróz na jej stronie publicznej masz szansę wygrać Okrycie Hypnosa. Pierwszego dnia każdego miesiąca Mróz przekazywana jest jednemu z graczy, którzy odmrozili ją poprzedniego miesiąca.
Inne: Może zostać pokryta raz w życiu Oceanem, z czego narodzi się Śnieżek.
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia. Codziennie odmrażając Mróz na jej stronie publicznej masz szansę wygrać Okrycie Hypnosa. Pierwszego dnia każdego miesiąca Mróz przekazywana jest jednemu z graczy, którzy odmrozili ją poprzedniego miesiąca.
Inne: Może zostać pokryta raz w życiu Oceanem, z czego narodzi się Śnieżek.
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Kaskada
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Pierwszego dnia miesiąca, jedna Kaskada jest przekazywana jednemu z graczy, którzy logowali się przez co najmniej 20 dni poprzedniego miesiąca.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Śnieżkiem i urodzić Gejzera.
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Pierwszego dnia miesiąca, jedna Kaskada jest przekazywana jednemu z graczy, którzy logowali się przez co najmniej 20 dni poprzedniego miesiąca.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Śnieżkiem i urodzić Gejzera.
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Deszcz
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Gra: Zwiększa plony z upraw o 5% (nie dotyczy upraw, posadzonych przed zdobyciem konia).
VIP: Połóż konie spać automatycznie, gdy zostaną oporządzone.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Gejzerem, z czego urodzi się Chmura.
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Gra: Zwiększa plony z upraw o 5% (nie dotyczy upraw, posadzonych przed zdobyciem konia).
VIP: Połóż konie spać automatycznie, gdy zostaną oporządzone.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Gejzerem, z czego urodzi się Chmura.
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Rosa
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Posiadają wszystkie boskie konie z kolekcji wody, Rosa może ponownie się rozmnażać z Chmura, rodząc tym razem źrebaka Źródło.
Inne: Raz w życiu może rozmnażać się z Chmura, rodząc źrebaka Fala.
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Posiadają wszystkie boskie konie z kolekcji wody, Rosa może ponownie się rozmnażać z Chmura, rodząc tym razem źrebaka Źródło.
Inne: Raz w życiu może rozmnażać się z Chmura, rodząc źrebaka Fala.
__________________________________________________________________________________
Gejzer
Nazwa: Gejzer
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Kaskada i Śnieżka
Rodzice: Kaskada i Śnieżka
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Zapewnia dziennie 3% żyzności łąkom w Twoim ośrodku, gdy leżą odłogiem w każdej porze roku.
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Zapewnia dziennie 3% żyzności łąkom w Twoim ośrodku, gdy leżą odłogiem w każdej porze roku.
__________________________________________________________________________________
Śnieżek
Nazwa: Śnieżek
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Mróz i Ocean
Rodzice: Mróz i Ocean
Genetyka: 350 PG, 0 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jego umiejętności zmieniają się każdego dnia, zależnie od temperatury, im niższa, tym Śnieżek staje się silniejszy.
Jego umiejętności zmieniają się każdego dnia, zależnie od temperatury, im niższa, tym Śnieżek staje się silniejszy.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Ocean
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Snow i Mgła
Rodzice: Snow i Mgła
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Po ojcu odziedziczył moce, po matce ich zmienność. W związku z tym jego niezwykłe umiejętności wymieniają się każdego dnia.
Po ojcu odziedziczył moce, po matce ich zmienność. W związku z tym jego niezwykłe umiejętności wymieniają się każdego dnia.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Źródło
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Rosa i Chmura
Rodzice: Rosa i Chmura
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Może się narodzić tylko, jeśli gracz posiada pozostałych członków jego rodziny.
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Może się narodzić tylko, jeśli gracz posiada pozostałych członków jego rodziny.
__________________________________________________________________________________
Konie kamieni szlachetnych
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Fallabella
__________________________________________________________________________________
Nazwa: Falabella
Liten

Kolekcja: Falabella
Płeć: Ogier
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 5 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Gracze posiadający Falabellę mają szansę 1 na 100, że otrzymają bonus rejestrując jednego ze swoich koni w zawodach. Gracze posiadający 2 Falabelle, maja szansę 2 na 100 itd... Bonus działa przez 4 dni życia konia i nie może się kumulować.












__________________________________________________________________________________