Witamy na blogu i zapraszamy do czytania!
BOSKIE KONIE

Boksie konie: Brave Purple, Charming Red, Cool Carrot, Devoted Indigo, Forest Green,
HipparionHippidion, HyracotheriumJesień, LatoLeśny Koń, Lovely Blue,
Secret RainbowShiny Yellow, Skorpion, TarpanWiosna, Zima

__________________________________________________________________________________
Konie Zodiaku
Opis koni Zodiaku
__________________________________________________________________________________

Skorpion

Nazwa: Skorpion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Ogier
Genetyka: 1800 PG, 126 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 2400 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeżeli urodziłeś się pod tym samym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od Skorpiona 1x
5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Inne: Ten ogier i Strzelec mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
__________________________________________________________________________________

Strzelec

Nazwa: Strzelec
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Klacz
Genetyka: 1800 PG, 126 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 2400 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeżeli urodziłeś się pod tym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od konia Strzelec 1 x 5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Inne: Ta klacz i Skorpion mogą się rozmnażać, z czego narodzi się Koziorożec
__________________________________________________________________________________

Koziorożec

Nazwa: Koziorożec
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Zodiaku
Płeć: Ogier
Rodzice: Skorpion i Strzelec
Genetyka: 1800 PG, 126 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 2400 
Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:

Jeżeli urodziłeś się pod tym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od konia Koziorożec 1 x 5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
__________________________________________________________________________________
Konie pór roku
__________________________________________________________________________________

Wiosna

Nazwa: Wiosna
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000equus oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +50 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania
VIP: Skróć maksymalny okres zakwaterowania w ośrodkach jeździeckich do jednego dniapucevip

__________________________________________________________________________________

Lato

Nazwa: Lato
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000equus oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +100 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania
VIP: Możesz zarezerwować boksy, jak tylko odbierzesz je z warsztatupucevip
__________________________________________________________________________________

Jesień

Nazwa: Jesień
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000equus oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +50 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania
VIP: +1 wymiana handlowa tygodniowo (nie można łączyć z innymi ofertami)pucevip
__________________________________________________________________________________

Zima

Nazwa: Zima
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie pór roku
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 5 000equus oraz 30 punktów UM do przydzielenia koniowi Wiosna każdego dnia wiosny w grze, +100 podków do każdej edycji Wielkiego Wyzwania
VIP: Filtruj konie, które są wystawione w zawodachpucevip
__________________________________________________________________________________
Konie tęczy
__________________________________________________________________________________

Charming Red

Nazwa: Charming Red
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy poniedziałek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii poprzez głaskanie koni w poniedziałkipucevip
__________________________________________________________________________________

Cool Carrot

Nazwa: Cool Carrot
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy wtorek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej energii z marchewek we wtorkipucevip
__________________________________________________________________________________

Shiny Yellow

Nazwa: Shiny Yellow
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą środę
VIP: Zużycie energii podczas trenowania prędkości koni jest zmniejszone o połowę w środypucevip
Inne: Shiny Yellow może sie rozmnażać raz w życiu z Lovely Blue, by urodzić Forest Green.
__________________________________________________________________________________

Forest Green

Nazwa: Forest Green
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Rodzice: Shiny Yellow i Lovely Blue
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: parę godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy czwartek
VIP: Zużycie energii podczas przejażdżki po lesie jest zmniejszone o połowę w czwartkipucevip
__________________________________________________________________________________

Lovely Blue

Nazwa: Lovely Blue
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Klacz
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdy piątek
VIP: Zdobądź dwa razy więcej morale poprzez oporządzanie koni w piątkipucevip
Inne: Lovely Blue może sie rozmnażać raz w życiu z Shiny Yellow, by urodzić Forest Green.
__________________________________________________________________________________

Devoted Idigo

Nazwa: Devoted Idigo
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą sobotę
VIP: Zużycie energii w zawodach w ujeżdżeniu oraz trailu jest zmniejszone o połowę w sobotypucevip
__________________________________________________________________________________

Brave Purple

Nazwa: Brave Purple
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1x diament w każdą niedzielę
VIP: Zużycie energii podczas wykonywania zadań jest zmniejszone o połowę w niedzielepucevip
__________________________________________________________________________________

Secret Rainbow

Nazwa: Secret Rainbow
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie tęczy
Płeć: Ogier
Genetyka: 1200 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1800 
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Podczas dni ze zmienną pogodą zapewnia (po dziennej aktualizacji):
1 x 2** derkę, 1 x 2** nauszniki, 1 x 2** owijki
Inne: Można go zdobyć oporządzając 7 innych koni tęczy w dniu ze zmienną pogodą. Można doprowadzić do narodzin tylko jednego Secret Rainbow.
__________________________________________________________________________________
Prehistoryczne boskie
__________________________________________________________________________________


Hipparion

Nazwa: Hipparion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 20000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa mu 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Za każdym razem, gdy suma umiejętności konia osiągnie wielokrotność 200 punktów, Hipparion zapewnia Ci źrebaka z gatunku oraz maść, których jeszcze nie posiadasz. Jeśli posiadasz już maści dla wszystkich gatunków, nie otrzymasz źrebaka.
__________________________________________________________________________________

Hippidion

Nazwa: Hippidion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Klacz
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 2000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Za każdym razem, gdy suma jej umiejętności osiągnie wielokrotność 200 punktów, Hippidion zapewnia nam 1x Łzy Afrodyty.
Inne: Hippidion może się rozmnażać raz w życiu z Tarpanem, aby urodzić Leśnego Konia.
__________________________________________________________________________________

Hyracotherium

Nazwa: Hyracotherium
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 50000000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa mu 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Dzięki Hyracotherium wszystkie pokryte oślice urodzą źrebaki, które będą posiadały o 50% więcej wrodzonych umiejętności. Ta premia nie kumuluje się w przypadku posiadania kilku tych koni, ale działa razem ze Łzami Afrodyty.
__________________________________________________________________________________


Leśny Koń

Nazwa: Hippidion
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Rodzice: Hippidion i Tarpan
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 50000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności. 
__________________________________________________________________________________

Tarpan

Nazwa: Tarpan
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Prehistoryczne boskie
Płeć: Ogier
Genetyka: 600 PG, 6 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 0
Początkowy wiek: 500000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Każdego dnia przybywa jej 1 punkt w każdej umiejętności, o ile nie przekracza połowy wartości umiejętności konia uznanego za najlepszego w grze w tej umiejętności.
Dzięki Tarpanowi wszystkie źrebaki czystej krwi, urodzone przez nasze klacze mają większą szansę na posiadanie maści jednego ze swoich rodziców. Ta premia nie kumuluje się w przypadku posiadania kilku koni Tarpan.
Inne: Może oferować pokrycia klaczom Hippidion, które nigdy nie był kryte.
__________________________________________________________________________________
Chińskie konie
__________________________________________________________________________________

Chitu


Nazwa: Chitu              
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Rodzice: Longma i Tianma
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Codziennie kiedy się budzi otrzymuje do 8 punktów umiejętności, które można przydzielić wedle uznania.
__________________________________________________________________________________

Huanglong


Nazwa: Huanglong            
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 100% energii dla koni, które budzą się w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Huanglong się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Zdobądź 10% więcej Equus z każdych wygranych zawodów (oprócz Grand Prix, nie sumuje się)
__________________________________________________________________________________

Longma


Nazwa: Longma            
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Klacz
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Gra: 100% szansy na znalezienie beczułki tłuszczu przez konie, które ukończą zlecenie w dniach, kiedy aktywna jest premia, co dzieje się czasami kiedy Longma się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Możliwość rezerwowania boksów zaraz po ich zakupie
Inne: Może zostać pokryta przez Tianma i urodzić Chitu
__________________________________________________________________________________

Pixiu


Nazwa: Pixiu          
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 20 dodatkowych Equus za każde zlecenia ukończone w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Pixiu się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: Pokryj jednorożce 6 miesięcy po tym, jak urodzą, zamiast 10 miesięcy
__________________________________________________________________________________

Qilin


Nazwa: Qilin        
Rodzaj: Boski jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 300 
Początkowy wiek: 4700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Qilin może pokrywać klacze jednorożców. Jeśli źrebak będzie jednorożcem, otrzyma bonu Qilin, który doda mu 15 punktów do każdej umiejętności.
Za każde pokrycie, Qilin dostaje punkty umiejętności do przydzielenia wedle uznania.
1 dnia każdego miesiąca daje Różdżkę Płodności, o ile logowałeś się poprzednie dnia.
__________________________________________________________________________________

Shenma


Nazwa: Shenma          
Rodzaj: Boski skrzydlaty jednorożec
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: 1,5 razy większe szanse na znalezienie punktów dorastania podczas budzenia koni w dniu, kiedy aktywowana jest premia, co dzieje się czasami kiedy Shenma się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: +1 dostępny dodatek dla konta VIP (nie sumuje się)
__________________________________________________________________________________

Tianma


Nazwa: Tianma        
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Chińskie konie
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: Dwa razy więcej łajna dla koni, które budzą się w dniu aktywowania bonusu, co dzieje się czasami kiedy Ti się budzi oraz do 8 punktów umiejętności każdego dnia do przydzielenia koniowi
VIP: 4 pokrycia zamiast 3 dla osiołków
Inne: Może pokryć boską klacz Longma w celu urodzenia Chitu
__________________________________________________________________________________
Konie wiatru
__________________________________________________________________________________

Apelios


Nazwa: Apelios          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1000 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Zestaw Harmonii, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Boreasz


Nazwa: Boreasz        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1100 PG, 55 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1100 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Puszkę Pandory, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Eol


Nazwa: Eol      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1300 PG, 66 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1300 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Objęcia Morfeusza, diament lub inną niespodziankę. Konia Eol można zdobyć posiadając wszystkie inne boskie konie wiatrów.
__________________________________________________________________________________

Euronotos


Nazwa: Euronotos      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 35 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 900 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Kamień Filozoficzny, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Euros


Nazwa: Euros        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1100 PG, 55 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1100 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Czarną Orchideę, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________
Iapis


Nazwa: Iapis      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 35 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 900 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Piorun Zeusa, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Kajkias


Nazwa: Kajkias   
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1000 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Upominek Hestii, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Libonotos


Nazwa: Libonotos      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 35 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 900 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Łzy Afrodyty, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Lips


Nazwa: Lips    
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1000 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Wyzwanie Tytanów, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Notos


Nazwa: Notos        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1100 PG, 55 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1100 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Zestaw Bonusowy, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Skiron


Nazwa: Skiron        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1000 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Wodę Młodości, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Trakiusz


Nazwa: Trakiusz      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 35 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności:900 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Klepsydrę Kronosa, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________

Zefir


Nazwa: Zefir      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1100 PG, 55 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1100 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Przejażdżki przez oceany podnoszą jego siłę wiatru, ponad górami podnoszą umiejętności, a przez równiny podnoszą i siłę wiatru, i umiejętności. Do 3100 roku życia, kiedy siła wiatru osiągnie 100%, będzie mógł rozpętać burzę, dzięki której możesz otrzymać Różdżkę Płodności, diament lub inną niespodziankę. Kierunek wiatru określa umiejętności i siłę wiatru, które może zyskać lub stracić podczas przejażdżek.
__________________________________________________________________________________
Konie Układu Słonecznego
__________________________________________________________________________________

Słońce


Nazwa: Słońce          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Słońce można zabrać na przejażdżkę po komecie Hale'a Boppa, aby podnieść jego umiejętności.
Oferuje Ci diament każdego dnia, gdy otrzymasz jakiś od któregoś z pozostałych koni z kolekcji Układu Słonecznego.
Inne: Zdobędziesz Słońce posiadając wszystkie konie z tej kolekcji, oprócz Księżyca. Słońce może pokryć klacz Ziemię, z czego urodzi się Księżyc.
__________________________________________________________________________________

Merkury


Nazwa: Merkury          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Wybierz się z Merkurym w lot przez Czarną Dziurę, aby zwiększyć jego umiejętności. Da Ci 1 diament w każdy dzień miesiąca, który będzie liczbą pierwszą, jeśli logowałeś się przez 3 ostatnie dni.
__________________________________________________________________________________

Wenus


Nazwa: Wenus          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Klacz
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Wenus można wziąć na przejażdżkę wśród egzoplanet , aby zwiększyć jej umiejętności. Przy każdym nowiu Księżyca przyniesie Ci 5 diamentów,  jeśli logowałeś się przez 3 ostatnie dni.
Inne: Wenus może raz w życiu rozmnażać się z Marsem, żeby dać życie Uranosowi.
__________________________________________________________________________________

Ziemia


Nazwa: Ziemia      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wziąć Ziemię na przejażdżkę po Galaktykach Czułki, żeby podnieść jej umiejętności. Podaruje Ci 1 diament w każde urodziny jej syna.
Inne: Ziemia może raz w życiu zostać pokryta Słońcem i dać życie Księżycowi.
__________________________________________________________________________________

Księżyc


Nazwa: Ksieżyc          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Rodzice: Słońce i Ziemia
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Możesz zabrać Księżyc na przelot dookoła Ziemi, w celu podniesienia umiejętności.
__________________________________________________________________________________

Mars


Nazwa: Mars          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz jeździć z Marsem na Supernowej,
aby zdobyć punkty umiejętności. Za każdym
razem jak zdobędzie 20 punktów umiejętności, podaruje Ci 1 diament.
Inne: Mars może pokryć klacz Wenus, żeby dać życie Uranosowi.
__________________________________________________________________________________

Jowisz


Nazwa: Jowisz        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wziąć Jowisza na przejażdżkę w Galaktyce Wiru, żeby podnieść jego umiejętności. Za każdym razem, jak wygra dwa razy zawody jednego dnia, przyniesie 1 diament.
__________________________________________________________________________________

Io


Nazwa: Io          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Io może podróżować dookoła Jowisza, w celu podniesienia swoich umiejętności. Podaruje Ci 1 diament w dniach, w których ukończy jako drugi w dwóch zawodach.
__________________________________________________________________________________

Saturn


Nazwa: Saturn        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz wyruszyć z Saturnem na przejażdżkę po Drodze Mlecznej, aby zdobyć punkty umiejętności. Każdej pełni Księżyca przyniesie Ci 5 diamentów, o ile logowałeś się przez poprzednie 3 dni.
__________________________________________________________________________________

Uranos


Nazwa: Uranos        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Rodzice: Wenus i Mars
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz zabrać Uranosa na przelot na komecie Halleya, żeby podnieść jego umiejętności.
__________________________________________________________________________________

Neptun


Nazwa: Neptun        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz zabrać Neptuna na przejażdżkę dookoła Plutona, w celu podniesienia jego umiejętności. Neptun obdarowuje Cię 3 diamentami co 10 dni, kiedy się logujesz.
__________________________________________________________________________________

Pluton


Nazwa: Pluton         
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie Układu Słonecznego
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 planety
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 3000 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Możesz podróżować z Plutonem dookoła galaktyki Andromedy, aby polepszyć jego umiejętności. Podczas jego podróży istnieje szansa, że znajdzie dla Ciebie 1 diament.
__________________________________________________________________________________
Konie mitologiczne
__________________________________________________________________________________

Gullfaxi 


Nazwa: Gullfaxi          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 2600 
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Za każdym razem gdy startuje w zawodach z rozetami, otrzyma na starcie rozetę, bez względy na to czy wygrał, o ile wcześniej nie otrzymał rozety z tych zawodów. Jego umiejętności są regularnie przeliczane pod kątem najlepszego konia  w grze.
__________________________________________________________________________________

Hrímfaxi

Nazwa: Hrímfaxi        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Zbierając wystarczającą ilość kropli rosy, które
koń Hrímfaxi zostawił kładąc się spać, możesz wygrać tyle Punktów Dorastania, iloma końmi zająłeś się w ciągu dnia, z maksymalnym limitem 100 Punktów Dorastania.
__________________________________________________________________________________

Skínfaxi


Nazwa: Skínfaxi        
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Zbierając wystarczającą ilość promieni
światła, które koń Skínfaxi zostawił budząc
się, możesz podnieść morale wszystkich
swoich koni o dodatkowe 5%.
__________________________________________________________________________________

Swadelfari


Nazwa: Swadelfari    
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 900 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 400 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Dzięki koniowi Swadelfari czas produkcji
boksów w twoich warsztatach będzie skrócony
o 10% (kumuluje się z premią rzemieślnika).
Jego umiejętności są regularnie przeliczane
pod kątem najlepszego konia  w grze.
__________________________________________________________________________________

Ksantos


Nazwa: Ksantos      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 960 PG, 42 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1200 
Początkowy wiek: 150 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Wszyscy gracze, którzy głaskają konia Ksantos
na jego stronie, mają szansę wygrać Róg Obfitości. Tym, którym się nie uda, koń podaruje 10%
energii dla najmłodszego z ich koni.
__________________________________________________________________________________

Krezus


Nazwa: Krezus      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 350 PG, 0 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 470 
Początkowy wiek: 24 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Krezus zamiast łajna wytwarza Equus. 13 dnia każdego miesiąca, Krezus podaruje swojemu właścicielowi 1 kupon, jeśli zalogował się poprzedniego dnia. Jeśli 13 wypadnie w piątek, podaruje właścicielowi 2 kupony. Każdego miesiąca, jeden z koni nazwanych Krezus Junior zmienia się w boskiego Krezusa.
__________________________________________________________________________________

Midas


Nazwa: Midas        
Rodzaj: Boski osioł
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 308 PG, 36 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 616
Początkowy wiek: 2700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Gra: Dając jabłko pierwszemu osiołkowi w miesiącu, zmienia się ono w Zestaw Harmonii (przy posiadaniu kilki osiołków Midas liczba się kumuluje), o ile osiołek ma co najmniej 18 miesięcy i nie ma specjalnej maści
VIP: Pozwala użyć Puszki Pandory do wieku 30 lat (nie wliczając ostatniego roku) zamiast 25.
__________________________________________________________________________________

ognisty                              
Sleipnir


Nazwa: Sleipnir
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1080 PG, 54 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1500
Początkowy wiek: 422 lata
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści: brak
Inne:
Konie Sleipnir występują w 7 odmianach o różnych kolorach umaszczenia. Nie mogą się rozmnażać i nie są uwzględniane w rankingach. Odmianę palomino można zdobyć posiadając

     biały                                       siwy                                          kary            

   palomino                                    bułany                                         gniady        
__________________________________________________________________________________

Balios


Nazwa: Balios      
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: Ogier
Genetyka: PG zmienne
Początkowe umiejętności: zmienne
Początkowy wiek: 741 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Konie Balios występują w 6 odmianach o różnych kolorach umaszczenia. 19 dnia każdego miesiąca Balios podaruje swojemu właścicielowi Zestaw Nyks, jeśli logował się poprzedniego dnia. Jeśli jego właściciel nie jest jego oryginalnym hodowcą, ofiaruje ZN tylko 19 stycznia, kwietnia, lipca i października. Jego umiejętności wzrastają każdego dnia.palomino można zdobyć posiadając

posuchy                                wulkaniczny                              słoneczny        

   burzowy                                 śnieżny                                      niebiański     

__________________________________________________________________________________

Grani

Nazwa: Grani
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie mitologiczne
Płeć: 10 odmian ogierów i 2 odmiany klaczy
Genetyka: 750 PG, 21 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 1050
Początkowy wiek: 2700 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jeśli Grani jest śmiertelny, każdego dnia traci zdrowie. Jeśli żył co najmniej 30 dni od narodzin lub odrodzenia, otrzymasz 2 diamenty i 20 000 Equus, po wysłaniu go do nieba. Możesz go
też wskrzesić dzięki Puszce Pandory i ożywić
za pomocą Czarnej Orchidei. Raz w grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym Grani z każdego rodzaju, pierwszego dnia
miesiąca będziesz mógł zmienić jednego z nich w Sleipnir Palomino. Klacze Grani można
pokrywać ogierami, rodząc kolejne Grani.

__________________________________________________________________________________
Konie wodne
__________________________________________________________________________________

Snow

Nazwa: Snow   
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Genetyka: 1000 PG, 46 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 900

Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Kolor jego imienia pokazuje specjalizację, w której przoduje.
Niebieski - specjalizuje się w biegach przełajowych
Czerwony - konkursy skoków
Zielony - wyścigi kłusem
Fioletowy - wyścigi galopem
Pomarańczowy - barrel-racing
Śnieżnobiały - ujeżdżenie
Inne: Snow może pokryć boską klacz Mgłę, w celu urodzenia Śnieżka.
__________________________________________________________________________________

Mgła

Nazwa: Mgła  
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie
Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Kryjąc Mgłę Snowem, narodzi się Ocean
__________________________________________________________________________________

Mróz

Nazwa: Mróz  
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia. Codziennie odmrażając Mróz na jej stronie publicznej masz szansę wygrać Okrycie Hypnosa. Pierwszego dnia każdego miesiąca Mróz przekazywana jest jednemu z graczy, którzy odmrozili ją poprzedniego miesiąca.
Inne: Może zostać pokryta raz w życiu Oceanem, z czego narodzi się Śnieżek.
__________________________________________________________________________________

Kaskada

Nazwa: Kaskada  
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Pierwszego dnia miesiąca, jedna Kaskada jest przekazywana jednemu z graczy, którzy logowali się przez co najmniej 20 dni poprzedniego miesiąca.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Śnieżkiem i urodzić Gejzera.
__________________________________________________________________________________

Deszcz

Nazwa: Deszcz
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Gra: Zwiększa plony z upraw o 5% (nie dotyczy upraw, posadzonych przed zdobyciem konia).
VIP: Połóż konie spać automatycznie, gdy zostaną oporządzone.
Inne: Raz w życiu może zostać pokryta Gejzerem, z czego urodzi się Chmura.
__________________________________________________________________________________

Rosa

Nazwa: Rosa
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Klacz
Genetyka: 500 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: 500 lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jej umiejętności zmienia się każdego dnia.
Posiadają wszystkie boskie konie z kolekcji wody, Rosa może ponownie się rozmnażać z Chmura, rodząc tym razem źrebaka Źródło.
Inne: Raz w życiu może rozmnażać się z Chmura, rodząc źrebaka Fala.
__________________________________________________________________________________

Gejzer

Nazwa: Gejzer
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Kaskada i Śnieżka
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Zapewnia dziennie 3% żyzności łąkom w Twoim ośrodku, gdy leżą odłogiem w każdej porze roku.
__________________________________________________________________________________

Śnieżek

Nazwa: Śnieżek
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Mróz i Ocean
Genetyka: 350 PG, 0 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Jego umiejętności zmieniają się każdego dnia, zależnie od temperatury, im niższa, tym Śnieżek staje się silniejszy.
__________________________________________________________________________________

Fala

Nazwa: Fala
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Rosa i Chmura
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
__________________________________________________________________________________

Ocean

Nazwa: Ocean
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Snow i Mgła
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Po ojcu odziedziczył moce, po matce ich zmienność. W związku z tym jego niezwykłe umiejętności wymieniają się każdego dnia.
__________________________________________________________________________________

Chmura

Nazwa: Chmura  
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Deszcz i Gejzer
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
__________________________________________________________________________________

Źródło

Nazwa: Źródło
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie wodne
Płeć: Ogier
Rodzice: Rosa i Chmura
Genetyka: 700 PG, zmienna ilość gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: zmiennie

Początkowy wiek: kilka godzin
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:
Poziom jego umiejętności zmienia się każdego dnia.
Inne: Może się narodzić tylko, jeśli gracz posiada pozostałych członków jego rodziny.
__________________________________________________________________________________
Konie kamieni szlachetnych
__________________________________________________________________________________





Nazwa:          
Rodzaj: Boski
Kolekcja: Konie kamieni szlachetnych
Płeć: Ogier
Genetyka: PG,  gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności:  
Początkowy wiek:  lat
Możliwość sprzedaży: Nie
Korzyści:

__________________________________________________________________________________
Fallabella
__________________________________________________________________________________
                                                                                                   
Nazwa: Falabella                                                                                                          Liten
Rodzaj: Boski pegaz
Kolekcja: Falabella
Płeć: Ogier
Genetyka: 13 PG, 0 gwiazdek doskonałości
Początkowe umiejętności: 
Początkowy wiek: 5 lat
Możliwość sprzedaży: Tak
Korzyści:
Gracze posiadający Falabellę mają szansę 1 na 100, że otrzymają bonus rejestrując jednego ze swoich koni w zawodach. Gracze posiadający 2 Falabelle, maja szansę 2 na 100 itd... Bonus działa przez 4 dni życia konia i nie może się kumulować.

                          Tiny                                  flagmisaki 小さな                              Petit                       
 Chiquitin                                     Klein                                       Mały  

__________________________________________________________________________________