Witamy na blogu i zapraszamy do czytania!

31 grudnia 2015

Czarny Rynek: Zestaw Harmonii

zestaw harmoniiCześć i czołem witam wieczorem, a więc
dzisiaj zajmiemy się tym co w tytule.
I mam dla was wiadomość nie wiem, czy
to będzie wiadomość dobra, czy zła, ale
posty z CR będą w środy bodajże w środy
również jest wypuszczany katalog ras od
Szyszki *.* Więc będziecie mieli dwa
posty w środę: hip hip hura :')
Dobra przestaję już opóźniać wam
przeczytanie tego posta :P I jeszcze coś!
To ostatni post o CR nie w środę.


Nazwa: Zestaw Harmonii
Skrót: ZHa
Dostępne na CR: Tak
Cena: 2 kupony
Dostępne na wymianach: Tak
Opis na Howrse:
Po użyciu Zestawu Harmonii możesz podarować swoim dorosłym koniom przedmioty, które zapewnią im niezwykły wygląd.
W tym zestawie znajdziesz również unikalny przedmiot: zmienisz krajobraz tak często, jak chcesz i do tego za darmo dzięki Promieniowi Heliosa.

Dobrze jak zostało wcześniej wspomniane w opisie zawiera kilka przedmiotów, a dokładniej trzy:


Oczywiście te przedmioty poznacie później z czego Lirę Apolla i Nieograniczony Promień Heliosa poznacie na samym końcu gdyż są to przedmioty dodatkowe (czyt. których nie da się kupić na CR).

Niech żyje 2016!!!
Amelusia666
 

3 komentarze:

  1. Och, jak ja pamiętam czasy, kiedy zależało mi tylko i wyłącznie na tym zestawie :P
    Zepsuliśmy się. Teraz ważne jest OM.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi zależy na tym zestawie :>
    Amelusia666

    OdpowiedzUsuń