Witamy na blogu i zapraszamy do czytania!

24 grudnia 2015

Świąteczne zestawy

Z okazji świąt, Howrse przygotowało dla nas cztery świąteczne zestawy. Są one dostępne na stronie kuponów do 26 grudnia, godziny 23:59.




Malutki Zestaw 
Cena 96 złotych
Zawiera:
Boskiego konia Falabella (Liten)
20 kuponów
100 Punktów dorastania
500 000 Equus






Zestaw Szczęśliwego Dnia
Cena 160 złotych
Zawiera:
2 miesiące subskrypcji VIP
10 Wyzwań Tytanów
Skrzynię Skarbów z boskim koniem Svafilfari
10 kuponów





Zestaw Olympusa
Cena 270 złotych
Zawiera:
Dowolnego boskiego konia z zestawu mitologicznego
Boskiego konia Grani
80 kuponów
200 Punktów dorastania
1 000 000 Equus





Zestaw Wypełniony Po Brzegi
Cena 480 złotych
Zawiera:
Malutki Zestaw
Zestaw Szczęśliwego Dnia
Zestaw Olympusa




Zamierzacie kupić jakiś zestaw? A może już kupiliście?
Ja bym się skusiła na ostatni, ale bardzo drogo i nie chcę wydawać pieniędzy na grę.
J.O.W.

3 komentarze:

  1. Jow ja tak samo.
    Tylko, że... ja bym wydała ;_;
    Jakbym była milionerką ..
    No ale nie jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bym podziękowała Ow. No cóż, może dzieci z innych krajów popadają w paranoję, aby wydawać tyle pieniędzy...

    Pr ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam Malutki Zestaw i podoba mi się bardzo nowa Falabella, ma ładny kolor. Oprócz boskiego mam wreszcie dużo Equus i kuponów :)

    OdpowiedzUsuń